borstvoedingsforum.nl bv logo

Ervaringsdeskundigen?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
Ella007

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: Ervaringsdeskundigen?    Geplaatst: Ma 20 Mrt, 2017 23:29 Reageer met quote

Hallo allemaal,

Mijn dochter van 6 weken heeft vermoedelijke een kma, (vanaf week 3 eczeem, onrustig drinken, veel spugen, slecht slapen en zichtbaar pijn). Ik heb vorige week in eerste instantie een lactatie deskundige ingeschakeld (was de enige die ik in mijn wanhoop kon bellen op zaterdag 😬) nav mijn beschrijving zei ze; stop maar eens met koe/schaap/geiten en soja melk te eten en drinken. Maandag is ze langs gekomen en ze gaf nogmaals aan dat de aan een kma dacht. Advies; doorgaan waarmee ik bezig was 😊

Dinsdag werd mijn dochter ineens een stuk relaxter, dronk rustiger en zelfs het eczeem werd minder! Woensdag kon ik bij de kinderarts terecht, deze dacht ook aan kma icm ruflux, advies; doorgaan met km vrij eten, maar soja kaas en geit proberen te nemen ivm
eigen tekorten.. over 3 weken terug komen en kijken of de ruflux behandeld moet worden of dat dit ook minder is door het niet gebruiken van km.

De stijgende lijn zette voort met een veel meer tevreden meisje als gevolg! Nu dacht ik zondag; ik neem een stukje geitenkaas om te kijken of ze er op reageert..

Nou dat heb ik geweten.. sinds gister avond is ze weer zo onrustig. Ze huilt meer, is drinkt
Heel onrustig, haar huid is onrustig en ze spuugt mega veel. Er komt zeker een halve voeding terug tijdens het drinken en tussendoor blijft ze kleine beetjes terug geven.. .. Weten jullie hoe lang het duurt vootdat ze zich weer wat beter gaat voelen? En is het normaal dat ze zo heftig reageert? En is dit verhaal herkenbaar? Hebben er mensen tips? Ik zit met mijn handen in het haar..

Groetjes een wanhopige moeder 😊
:: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Ervaringsdeskundigen? Ella007 20 mrt 2017, 23:29
       icon mijn ervaring Stokstaartje 21 mrt 2017, 10:15

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls