borstvoedingsforum.nl bv logo

Allergie? Willen jullie meedenken?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht :: Volgende bericht
Janine, mama van 3

BerichtOnderwerp: Gewichten    Geplaatst: Ma 20 Feb, 2017 10:43 Reageer met quote

Geboortegewicht is 4100gr, in de kraamweek afgevallen naar 3760gram (dag2), aan het eind vd kraamweek woog ze 3860gr. Tussendoor schommelde ze wat met haar gewicht.
Ik heb me in de kraamweek te veel laten beïnvloeden door de kraamzorg, door echt te voeden op haar verzoek ipv ook op mijn verzoek als ze er lang tussen liet (bijv 4uur ertussen). We kwamen dan soms maar net aan 8 voedingen.
Na de kraamweek ben ik op haar en mijn verzoek gaan voeden, zodat we meer voedingen kregen, 10-12 of meer.
Met 13dgn zat ze weer boven geboortegewicht: 4150gram.
En toevallig afgelopen zaterdag gewogen thuis: 4750gram, ze is nu ruim 5 weken oud.
Ze groeit wel, maar niet ontzettend hard (mijn andere 2 kinderen groeiden net zo, maar die hadden verder geen klachten, cb vond het prima, dus nooit verder gekeken).

Aanhappen gaat mijn inziens goed, geen kloven. Lipjes krult ze netjes om naar buiten.

En het dieet, voor mijn dochter doe ik alles, het zal wel een puzzel worden wat ik dan wel en niet zou mogen eten, dus daar zie ik wel tegenop. Maar als ze dan weer zoveel krampen heeft....zo zielig.
Vorige bericht :: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Allergie? Willen jullie meedenken? Janine, mama van 3 (Gast) 18 feb 2017, 14:30
       icon Groei Trix Planting VBN 19 feb 2017, 21:32
       icon Groei Trix Planting VBN 19 feb 2017, 21:34
             icon Gewichten Janine, mama van 3 (Gast) 20 feb 2017, 10:43
                   icon Dieet Trix Planting VBN 20 feb 2017, 19:48

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls