borstvoedingsforum.nl bv logo

Allergie? Willen jullie meedenken?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
Janine, mama van 3

BerichtOnderwerp: Allergie? Willen jullie meedenken?    Geplaatst: Za 18 Feb, 2017 14:30 Reageer met quote

Hallo,
Willen jullie eens meedenken? Lijkt dit op een allergie? Of is het 'normaal' babygedrag?

Mijn dochtertje is nu ruim 5 weken.
Ze is mijn 3e kindje aan de borst.
Maar door haar wisselende gedrag ben ik onzeker of ze nu reageerd op de borstvoeding of dat het normaal babaygedrag is.
Drinken gaat goed, hoevaak weet ik niet, overdag elk uur/anderhalf uur, af en toe iets langer. S nachts laat ze er vaak 2x 4uur tussen.
Ze drinkt 2borsten per keer.
Flinke plasluiers, 4-6x per dag.

Nu waar ik onzeker van wordt:
Vanaf dat ze 2weken oud is heeft ze s avonds flink last van darmkrampen, ik kan niet herleiden of hier een patroon in zit/of dat het gerelateerd is aan iets dat ik gegeten heb. Af en toe heeft ze ook overdag buikkrampen.
Sinds ruim een week heeft ze erg veel pukkels in haar gezicht, nek, schouders (anders dan die hormonale pukkeltjes, die heeft ze ook) en schilferige wenkbrauwen.
Ontlasting, in de kraamweek meerdere keren per dag, vanaf dat ze 1 1/2 week oud is: is wisselend, regelmatig 1 dag geen ontlasting of maar 1 spuitluier, gevolgd door een dag met meerdere poepluiers. Ontlasting ziet er wel 'gewoon' mosterdgeel uit, als bv-poep.

Al deze dingen los van elkaar lijken me 'normaal', maar alles bij elkaar...
Wat denken jullie?

Ik kan wel koemelkvrij gaan eten om te zien of dit effect heeft, maar ben zo verzot op m'n broodje kaas, beker melk en toetje.....😳

Alvast bedankt!
:: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Allergie? Willen jullie meedenken? Janine, mama van 3 (Gast) 18 feb 2017, 14:30
       icon Groei Trix Planting BVF 19 feb 2017, 21:32
       icon Groei Trix Planting BVF 19 feb 2017, 21:34
             icon Gewichten Janine, mama van 3 (Gast) 20 feb 2017, 10:43
                   icon Dieet Trix Planting BVF 20 feb 2017, 19:48

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls