borstvoedingsforum.nl bv logo

Bijvoedingsvraag...

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
Mamaatje37

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: Bijvoedingsvraag...    Geplaatst: Vr 04 Nov, 2016 9:29 Reageer met quote

Beste dames,

Mijn zoontje is vrolijk en lijkt gezond maar slaapt erg onrustig door darmkrampen, al bijna 9 maanden. Sinds we met bijvoeding zijn gestart is het nog erger geworden, maar nu ik bewust op zijn voeding let gaat het al iets beter. Ik heb het idee dat hij vooral krampjes heeft en stinkwindjes laat als hij overdag brood, soepstengels oid eet. Ook al zijn het minimale hoeveelheden volgens de Rapley methode.
Ook lijkt het erop dat hij rustiger is sinds ik vitamine D druppels op basis van olie ipv aquosum geef. Nu wil ik niet direct aan een allergie denken, vergeleken met een allergische reactie stelt een buikkrampje natuurlijk niet veel voor, maar zou het kunnen dat de kleine man toch gevoeliger is voor gluten? Kan iemand mij adviseren? Dit is helemaal nieuw voor mij omdat wij thuis allemaal allergie-vrij zijn.... en ik wil niet de indruk wekken dat ik meeloop met een hype.

Oja, laatst at hij aardappel. Toen hebben we haast niet geslapen, zo'n buikpijn had hij. Ziet iemand een verband met de rest van het verhaal?

Alvast erg bedankt voor het meedenken.
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Bijvoedingsvraag... Mamaatje37 4 nov 2016, 9:29
       icon Dietist Trix Planting VBN 4 nov 2016, 20:41

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls