borstvoedingsforum.nl bv logo

Hoge spierspanning. KMA?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht :: Volgende bericht
Trix Planting VBN

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtOnderwerp: Nog meer vragen    Geplaatst: Ma 24 Okt, 2016 13:16 Reageer met quote

Quote:
Ok dus je adviseert om het toch ineens weg te laten en dan een voor 1 te introduceren. Ga ik dat zo doen.

Ik geef het je in overweging Smile

Ik heb nog even overlegd met een paar collega's. Vreemd is, dat hij 's nachts wel rustig drinkt, en dat het een tijdje wel goed gegaan is.
Neem je in de ochtend bijzondere voedingsmiddelen: medicijnen, vitaminepreparaten, eitje,
Uitgeperste sinaasappel?

Wat zie je precies tijdens een onrustige voeding? Verslikt hij zich ook? Vind je zelf dat je veel melk hebt?

Er zijn veel gradaties in mondproblemen, die niet door iedereen even goed beoordeeld kunnen worden. Je kunt overwegen om een second opinion te vragen aan een lactatiekundige met ervaring in het bekijken van lip- en tongriempjes. De symptomen die je beschrijft kunnen hier wel bij passen.

Waar woon je?

Door lid te worden of een eenmalige donatie te doen, kunnen wij ons blijven inzetten voor moeders die borstvoeding geven: http://borstvoedingnatuurlijk.nl/Steun_ons
Vorige bericht :: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Hoge spierspanning. KMA? Wereldgezichten 22 okt 2016, 20:01
       icon Re Trix Planting VBN 22 okt 2016, 21:20
             icon Klachten en wat ik weglaat Wereldgezichten 23 okt 2016, 14:12
                   icon Nog een paar vragen Trix Planting VBN 23 okt 2016, 17:50
                         icon antwoord op je vragen Wereldgezichten 23 okt 2016, 19:58
                               icon Nog meer vragen Trix Planting VBN 24 okt 2016, 13:16
                                     icon herken Kimw 4 nov 2016, 8:24
                                           icon wat laat Echidna 12 jan 2017, 11:23

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls