borstvoedingsforum.nl bv logo

Hoge spierspanning. KMA?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht :: Volgende bericht
Trix Planting BVF

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtOnderwerp: Nog een paar vragen    Geplaatst: Zo 23 Okt, 2016 17:50 Reageer met quote

Wereldgezichten schreef:
Wat laat je nu allemaal weg?

Ik laat nu weg
-Koemelk, yoghurt, kaas, boter

Ik kwam er gisteren achter dat het schijnbaar ook erg verborgen zit (dat wist ik niet) op de site voor voedselallergie. Zo at ik krentenbollen bijvoorbeeld. Dus vanaf gisteren kijk ik ook naar de ingrediƫnten op verpakkingen.

Ik gebruik wel:
ei, soya

Misschien is het een idee dat ik eerst de verborgen zaken ook weg laat en dan pas ei en soya (dus in stappen?) Of adviseer je om ook meteen ei en soya weg te laten vanaf vandaag?

Als je alles meteen weglaat (dus ook etiketten lezen voor ei en soja) weet je sneller of je het in deze hoek moet zoeken. Nadeel is dat je dan niet meteen weet welk product de boosdoener is.
Mocht het beter gaan, dan kun je eventueel na een tijdje de verdachte voedingsmiddelen een voor een weer introduceren.

Hoeveel keer drinkt hij per dag? Hoe gaat het met zijn gewichtstoename?

Heeft er wel eens een lactatiekundige meegekeken met een voeding (onlangs) en is er wel eens naar zijn mondanatomie gekeken, met name tongriem en lipbandje?

https://www.facebook.com/groups/BorstvoedingNatuurlijk/
Vorige bericht :: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Hoge spierspanning. KMA? Wereldgezichten 22 okt 2016, 20:01
       icon Re Trix Planting BVF 22 okt 2016, 21:20
             icon Klachten en wat ik weglaat Wereldgezichten 23 okt 2016, 14:12
                   icon Nog een paar vragen Trix Planting BVF 23 okt 2016, 17:50
                         icon antwoord op je vragen Wereldgezichten 23 okt 2016, 19:58
                               icon Nog meer vragen Trix Planting BVF 24 okt 2016, 13:16
                                     icon herken Kimw 4 nov 2016, 8:24
                                           icon wat laat Echidna 12 jan 2017, 11:23

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls