borstvoedingsforum.nl bv logo

Hoge spierspanning. KMA?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht :: Volgende bericht
Wereldgezichten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: Klachten en wat ik weglaat    Geplaatst: Zo 23 Okt, 2016 14:12 Reageer met quote

Wat laat je nu allemaal weg?

Ik laat nu weg
-Koemelk, yoghurt, kaas, boter

Ik kwam er gisteren achter dat het schijnbaar ook erg verborgen zit (dat wist ik niet) op de site voor voedselallergie. Zo at ik krentenbollen bijvoorbeeld. Dus vanaf gisteren kijk ik ook naar de ingrediƫnten op verpakkingen.

Ik gebruik wel:
ei, soya

Misschien is het een idee dat ik eerst de verborgen zaken ook weg laat en dan pas ei en soya (dus in stappen?) Of adviseer je om ook meteen ei en soya weg te laten vanaf vandaag?
Ik zat denken om die alternatief genezer nog eens te vragen om ook te testen op ei en soya en andere grote allergenen.

Welke klachten zie ik nog meer? -willekeurige volgorde-
-fles weigeren (altijd)
-borst weigeren (als hij last heeft van krampjes...dat wordt dan duidelijk doordat hij kort daarna ook moet poepen)
-moeite met poepen (heel hard moeten persen)
-niet willen liggen om te gaan slapen (overdag tussen 10 en 18 uur)
-de avondvoedingen en nachtvoedingen gaan altijd goed en rustig (19 uur/ 22 uur en nacht)
-slaapt wel snachts goed door. Maak nacht van 22.30 tot 5.30
-Ontlasting is mosterdgeel van kleur. Soms wat licht olijfgroen met vlokjes
-ontlasting soms wat dun en zo vloeibaar als water. met name als hij heel erg aan het persen is.
-winderigheid
-snel moeten boeren (als hij heeft gehuild, tijdens en na voedingen)
-middenrif zit vaak vast en kaken/hoofdhuid (chiropractici)
-vast tussen schouderbladen en onderrug. Voelt dan zo stijf als een plank
-bekken ook regelmatig vast
-overstrekken
-trappen met beentjes
-wil wel graag drinken maar laat snel weer los. Aanhappen/loslaten enz. Duikt dan ook in elkaar.
-Kan soms ineens gaan huilen uit het niets
-moet vaak "helpen" met poepen om eerder verlichting te bieden (poepertje licht masseren met doekje. beentjes dan in hurk op de commode)

Wat vind je van dit klachtenbeeld en wat zou je adviseren met de voeding (wat ik hierboven voorstelde)
Vorige bericht :: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Hoge spierspanning. KMA? Wereldgezichten 22 okt 2016, 20:01
       icon Re Trix Planting VBN 22 okt 2016, 21:20
             icon Klachten en wat ik weglaat Wereldgezichten 23 okt 2016, 14:12
                   icon Nog een paar vragen Trix Planting VBN 23 okt 2016, 17:50
                         icon antwoord op je vragen Wereldgezichten 23 okt 2016, 19:58
                               icon Nog meer vragen Trix Planting VBN 24 okt 2016, 13:16
                                     icon herken Kimw 4 nov 2016, 8:24
                                           icon wat laat Echidna 12 jan 2017, 11:23

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls