borstvoedingsforum.nl bv logo

Hoge spierspanning. KMA?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht :: Volgende bericht
Trix Planting BVF

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtOnderwerp: Re    Geplaatst: Za 22 Okt, 2016 21:20 Reageer met quote

Wereldgezichten schreef:
Dus advies: koemelkvrij dieet.

Dat doe ik nu een paar weken maar ik zie nou niet echt een duidelijk verschil. Na het lezen van alle draadjes op de site zag ik dat ik nog wel wat stapjes verder kan zetten door het elimineren van verborgen melkeiwitten dus dat gaan we nu doen.

Na een paar weken zou je wel resultaat moeten zien. Zeker bij darmproblemen zie je vaak al na een paar dagen verbetering.

Wat laat je nu allemaal weg?

Je kunt proberen om uit te breiden met ei en soja. Eventueel vis, noten, schaal- en schelpdieren, pinda's noten en zaden. Maar dat kan ook een daaropvolgende stap zijn.

Quote:
Maar ik hoor en lees bij niemand de klacht spierspanning in combinatie met KMA?

Wat zie je nog meer voor klachten? Rommelige buik lees ik, spierspanning. Hoe is zijn ontlasting? Huilt hij vooral vlak na de voeding of ook later nog?
Is er iets veranderd in jouw eetpatroon? Medicatie?

Quote:
Ik twijfel of het wel KMA is of gewoon simpelweg onrijpe darmen.

Onrijpe darmen met drie maanden lijkt me sterk, zeker omdat hij ook een periode klachtenvrij is geweest.

Je kunt een consult overwegen met een lacatatiekundige, bijvoorbeeld Stefan Kleintjes, die ook kinderdiƫtist is. Dan sla je twee vliegen in een klap.
Vorige bericht :: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Hoge spierspanning. KMA? Wereldgezichten 22 okt 2016, 20:01
       icon Re Trix Planting BVF 22 okt 2016, 21:20
             icon Klachten en wat ik weglaat Wereldgezichten 23 okt 2016, 14:12
                   icon Nog een paar vragen Trix Planting BVF 23 okt 2016, 17:50
                         icon antwoord op je vragen Wereldgezichten 23 okt 2016, 19:58
                               icon Nog meer vragen Trix Planting BVF 24 okt 2016, 13:16
                                     icon herken Kimw 4 nov 2016, 8:24
                                           icon wat laat Echidna 12 jan 2017, 11:23

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls