borstvoedingsforum.nl bv logo

Hoge spierspanning. KMA?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
Wereldgezichten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: Hoge spierspanning. KMA?    Geplaatst: Za 22 Okt, 2016 20:01 Reageer met quote

Het is even een verhaal maar heb jullie mening even nodig...

Mijn zoontje is nu 4,5 maand. Hij is geboren met een kort tongriempje wat is gelaserd toen hij 10 dagen oud was. De tandarts doe heeft gelaserd had chiropractie geadviseerd omdat door het kort tongriempje ze vaak al in de baarmoeder nek en kaakklachten ontwikkelen. Dus naar de chiropractie. Aantal keren geweest en dat hielp enorm. Wel terugval gehad (was voorspeld) maar ook dat goed kunnen behandelen.

Toen hij 3 maanden oud was was hij zo goed als klachtenvrij. Maar ineens kreeg hij enorme terugval. Mocht hem niet bij zijn bovenrugje vasthouden bij het drinken, gillend aan de borst. Weer terug naar Chiro. Klachten bevonden zich nu meer tussen de schouderbladen en de onderrug. Zat enorm vast. Als ze behandelde was hij een paar dagen een stuk beter, daarna bouwde de spanning weer op en moest ik weer heen. Zo ging het een tijdje door totdat de Chriopracter zei dat het niet normaal was dat de klachten steeds weer zo terugkwamen. Was dit niet meer een gevolg van een andere oorzaak? Ze deed de suggestie om eens uit te zoeken of hij niet een voedselallergie had en verwees mij naar een dame die dat bij babies goed kan vaststellen met een zachte vorm van electroaccupunctuur.

Zo gezegd zo gedaan. Ze testte het door een buisje met koemelk bij hem te houden en dan te meten. Ze gaf aan dat hij idd niet goed reageert op koemelk. Gluten was ok en zelfs geitenmelk was ok (soya, ei en noten niet getest0

Dus advies: koemelkvrij dieet.

Dat doe ik nu een paar weken maar ik zie nou niet echt een duidelijk verschil. Na het lezen van alle draadjes op de site zag ik dat ik nog wel wat stapjes verder kan zetten door het elimineren van verborgen melkeiwitten dus dat gaan we nu doen.

Maar ik hoor en lees bij niemand de klacht spierspanning in combinatie met KMA?

Herkennen jullie deze klacht bij KMA (hij voelt soms zo stijf als een plankje en kan zich ook flink overstrekken als de darmpjes gaan opspelen).

Waarom ik het vraag....Ik twijfel of het wel KMA is of gewoon simpelweg onrijpe darmen.
:: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Hoge spierspanning. KMA? Wereldgezichten 22 okt 2016, 20:01
       icon Re Trix Planting BVF 22 okt 2016, 21:20
             icon Klachten en wat ik weglaat Wereldgezichten 23 okt 2016, 14:12
                   icon Nog een paar vragen Trix Planting BVF 23 okt 2016, 17:50
                         icon antwoord op je vragen Wereldgezichten 23 okt 2016, 19:58
                               icon Nog meer vragen Trix Planting BVF 24 okt 2016, 13:16
                                     icon herken Kimw 4 nov 2016, 8:24
                                           icon wat laat Echidna 12 jan 2017, 11:23

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls