borstvoedingsforum.nl bv logo

BV doorgeven bij koemelk, kippenei en pinda allergie?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht :: Volgende bericht
Echidna

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: zeker zo verderdoen!    Geplaatst: Vr 23 Sep, 2016 20:55 Reageer met quote

laat je niets wijsmaken, borstvoeding is echt het beste wat je kan geven en maakt je kindje zeker niet meer allergisch, integendeel!

Quote:
Moedermelk geeft de beste bescherming tegen het ontstaan van allergische aandoeningen. Met andere woorden: moedermelk is de beste voeding om het risico op een allergie te verminderen of een allergie te voorkómen.

bron: https://www.borstvoeding.com/bijvoeding/allergie/voedsel-1.html

dit vind je mogelijks ook interessant om te lezen aangezien het wel een beetje aanhaalt wat jij beschrijft:

https://www.borstvoeding.com/bijvoeding/allergie/pinda.html#more

mijn advies, zeker zo verder doen! Is beter voor je kindje en voor jou en je portemonnee (is ongelooflijk duur die hypoallergene voeding en kans is groot dat je kindje die nu ook niet meer gaat willen drinken als hij borstvoeding gewoon is want stinkt ongelooflijk hard en smaakt ook vies!)

Ikzelf ben nu al voor de tweede keer op een streng dieet (koemelk, soya en noten-vrij) dus weet hoe moeilijk het is, maar het is het echt waard als ik zie hoe goed mijn kindjes erop groeien[/quote][/url]
Vorige bericht :: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon BV doorgeven bij koemelk, kippenei en pinda allergie? Marlous 23 sep 2016, 20:23
       icon zeker zo verderdoen! Echidna 23 sep 2016, 20:55
             icon Dankjewel! Marlous 24 sep 2016, 23:46
                   icon niet vervangen Echidna 25 sep 2016, 16:10

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls