borstvoedingsforum.nl bv logo

Ezeem of allergie

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht :: Volgende bericht
Mama van Manoah

BerichtOnderwerp: Verbetering?    Geplaatst: Di 26 Jan, 2016 20:19 Reageer met quote

Hallo,

Ik ben voor de zekerheid ook kippe ei en soja vrij gaan eten. Het vergt wat zoektocht in de winkels, maar wil doorzetten. Wel heb ik heel veel trek en ben bang dat ik vetten ga missen nu en zodoende mijn zoontje natuurlijk ook....
Hier zal de dietist ook bij kunnen helpen hoop ik.

We hebben vandaag nog gebeld met het ziekenhuis om te informeren naar volgende week. Ze doen geen bloedtesten, je moet zelf uitzoeken waar je kind wel of niet op reageert. Is dit gebruikelijk? Het is ook niet dat ik mijn zoontje graag wil prikken, maar had het ook wel een enorme geruststelling gevonden als ik zeker wist of hij ergens allergisch voor was. Nu blijft het gissen, die onzekerheid en de vraag of het zinvol is en mn zoontje niks tekort doe nu...

Wel heel wonderbaarlijk, durf het haast niet te geloven, heeft hij gister sinds lange tijd weer blokken van 4 uur slaap achter elkaar gedaan! Toeval of??? Maar ja, is het dan de melk, ei of soja???

In iedergeval het waard om door te zetten. Net wel weer wakker na 2 uurtjes en hoofdje schuren, maar eczeem is niet direct weg natuurlijk. Zijn reflux en eczeem kan wel sneller verholpen worden? Ik begrijp dat niet helemaal?
Vorige bericht :: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Ezeem of allergie Mama van Manoah (Gast) 22 jan 2016, 21:22
       icon niet stoppen Snuitje 23 jan 2016, 10:48
       icon allergie, dieet Trix Planting BVF 23 jan 2016, 16:59
             icon aanvulling Trix Planting BVF 23 jan 2016, 18:04
             icon begonnen koemelkvrij Mama van Manoah (Gast) 23 jan 2016, 22:06
                   icon dieet en reflux Trix Planting BVF 24 jan 2016, 17:59
                         icon Verbetering? Mama van Manoah (Gast) 26 jan 2016, 20:19
                               icon Bloedtesten Trix Planting BVF 29 jan 2016, 21:22

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls