borstvoedingsforum.nl bv logo

Ezeem of allergie

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht :: Volgende bericht
Mama van Manoah

BerichtOnderwerp: begonnen koemelkvrij    Geplaatst: Za 23 Jan, 2016 22:06 Reageer met quote

Het lijkt me best zwaar, maar vandaag sowieso besloten om koemelkvrij te eten. Het is even zoeken naar producten en ik merk dat ik nu meer trek heb. Ik eet ook geen vlees, dus even ontdekken hoe ik met die trek om ga. Maar het is het wel waard om nu door te zetten. Hij slaapt gewoon echt niet langer dan 2 uur achter elkaar en is gewoon zwaar voor iedereen. Ook icm werk. Vanavond bleef hij ook met zijn hoofd in zijn slaap tegen zn matrasje schuren, duidelijk jeuk. Ik vraag me nog wel af of ik ook eiwit vrij en soja vrij erbij moet doen? Ik blijf het heel lastig vinden, vooral omdat je na langere tijd miss pas verbetering ziet. Allergie testen in het ziekenhuis gaat sneller? Dat bood de dermatoloog eerder al aan.

Zijn reflux speelde al vrij snel op. Spugen, maar ook echt teruggeven ruim 1,5 na de voeding. Met het medicijn is het goed onder controle. Wat gelukkig wel meevalt is dat hij weinig huilt, veel lacht, heel actief is en nu 8200 gr bij 8 maanden. Volgens mij niet veel te licht?

Ik ben ook niet echt voor speciale dieetvoeding, maar ik kolf soms niet genoeg, thuis wel altijd live. Zou ik melk al kunnen laten vallen? en opvullen met bijvoeding dan en ander vocht? Bprstvoeding voelt soms ook als falen zo, hij is ook vaak verkouden helaas.

Die tip van Stephan Kleintjes vind ik erg goed, lees geregeld op die site. Ik vind zijn eczeem zo erg en voel me er verantwoordelijk voor. Van top tot teen heeft hij eczeem. En de huisarts heeft altijd alleen maar gezegd smeren met hormooncreme:( Die heeft nooit iets geroepen over allergie. Nu actie! Ben zo blij dat we met 1,5 week eindelijk naar het zhuis kunnen.
Vorige bericht :: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Ezeem of allergie Mama van Manoah (Gast) 22 jan 2016, 21:22
       icon niet stoppen Snuitje 23 jan 2016, 10:48
       icon allergie, dieet Trix Planting BVF 23 jan 2016, 16:59
             icon aanvulling Trix Planting BVF 23 jan 2016, 18:04
             icon begonnen koemelkvrij Mama van Manoah (Gast) 23 jan 2016, 22:06
                   icon dieet en reflux Trix Planting BVF 24 jan 2016, 17:59
                         icon Verbetering? Mama van Manoah (Gast) 26 jan 2016, 20:19
                               icon Bloedtesten Trix Planting BVF 29 jan 2016, 21:22

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls