borstvoedingsforum.nl bv logo

onrustige baby

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
Belle123

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: onrustige baby    Geplaatst: Di 05 Jan, 2016 9:47 Reageer met quote

Even een vraagje: bij mijn zoontje (4mnd) heerst het vermoeden van een kma. Hij is erg onrustig, heeft verborgen reflux en krampjes. Drinkt onrustig (veel loslaten, verslikken, hoesten, beentjes optrekken) en slaapt onrustig. Overdag slaapt hij alleen in een draagzak en s nachts alleen ingebakerd.

We zijn al maanden aan het 'rommelen' met hem. Voor mijn gevoel "alles" gedaan. Lactatiekundige mee laten kijken, manueel therapeut laten kijken naar wervels (niks aan de hand) en bezoek aan de kinderarts. Hij heeft maagzuurremmers gehad omdat hij echt pijn had. Daar zijn we sinds een week vanaf, omdat hij daar weer erge krampjes van kreeg.

Verder alles schuin, zelfs een ar-bed gehuurd, maar daar wil hij echt niet in slapen. Veel rechtop, ergste tsr afkolven, goed boeren, noem maar op. Niks zorgt voor verbetering...

Sinds een week koemelk-soja-ei vrij. Ik merk echter nog geen enkel verschil... Met de ka heb ik woensdag weer contact, dan zou ik volgens haar echt wel verbetering moeten merken. Nu lees ik daar overal verschillende berichten over. Van een paar dagen tot een paar weken.

Mijn zoontje heeft geen huiduitslag en groeit prima, dus daar kan ik het ook niet aan afmeten. Hoe weet ik nou of mijn dieet werkt?
:: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon onrustige baby Belle123 5 jan 2016, 9:47
       icon klinkt herkenbaar Echidna 5 jan 2016, 12:10
       icon benieuwd Moke (Gast) 26 feb 2017, 23:03
             icon @moke Trix Planting BVF 27 feb 2017, 13:04
             icon Moeilijk te zeggen Belle123 1 mrt 2017, 10:55

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken