borstvoedingsforum.nl bv logo

dieet bij evt koemelkeiwitallergie

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht :: Volgende bericht
Stokstaartje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: niet alleen zuivel.    Geplaatst: Zo 01 Nov, 2015 16:33 Reageer met quote

Het is niet alleen maar zuivel he. Het is alle melk. Je hebt ook verborgen melk ei en soya in voedingsmiddelen. En om het nog leuker te maken geven ze dingen andere namen zodat jij helemaal geen idee hebt dat er melk in zit!

http://www.voedselallergie.nl/allergenen.html

Op deze website staan per allergeen alle andere namen die er voor zijn benoemd. Misschien heb je hier iets aan!

Enneh Chapeau dat je door wilt zetten met de borstvoeding!! In mijn ogen is ook borstvoeding het best, want als jij allergeenvrij eet is het ook ECHT allergeenvrij. Speciale melkvoeding blijft toch nog van koemelk gemaakt alleen al soort van voorverteerd doordat de eiwitten al in zulke kleine stukjes zijn gemaakt dat het geen problemen op zou moeten leveren.

SUCCES! En als je nog meer vragen hebt gewoon stellen hier hoor! Hier krijg je de meest juiste antwoorden op je vragen omdat hier ervaringsdeskundigen zitten!

Ik heb het dieet zelf ook een aantal maanden gevolgd. In het begin SUPER lastig maar als je het eenmaal een beetje weet is het redelijk makkelijk vol te houden vind ik zelf
En ik heb zelf niet op sporen van gelet. Ik dacht dat doe ik wel als het niet voldoende resultaat oplevert, maar gelukkig hier niet nodig geweest
Vorige bericht :: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon dieet bij evt koemelkeiwitallergie mama van 2jongens (Gast) 1 nov 2015, 14:25
       icon niet alleen zuivel. Stokstaartje 1 nov 2015, 16:33
             icon handige lijst mama van 2jongens (Gast) 1 nov 2015, 19:58
       icon moe, moeder, moest Trix Planting BVF 1 nov 2015, 21:14
       icon Het duurt... Lin 3 nov 2015, 21:18
       icon let ook op bij vitaminepreparaten Stokstaartje 3 nov 2015, 23:30
             icon bedankt mama van 2jongens (Gast) 5 nov 2015, 10:41
             icon En tandpasta... LunaM 5 nov 2015, 22:07
                   icon Volgens mij Lin 6 nov 2015, 9:03
                         icon Er is echt tandpasta met melkeiwit. LunaM 6 nov 2015, 16:36
                               icon Grappig Lin 8 nov 2015, 19:22

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls