borstvoedingsforum.nl bv logo

kma?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
judith79

BerichtOnderwerp: kma?    Geplaatst: Vr 10 Jul, 2015 13:28 Reageer met quote

Lang verhaal, maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Mijn zoontje is nu 7,5 maanden en sinds anderhalve maand slaapt hij heel onrustig met overstrekken, kreunen en niet zomaar tot rust kunnen krijgen. Hij lijkt last te hebben van ieder boertje, ieder windje en geborrel in zijn buik. Dit loopt ongeveer paralel met het begin van de bijvoeding. In eerste instantie gaf ik hem gepureerde groente, maar omdat hij alles uit z'n mond duwde heb ik hem een papfles gegeven en dit ging wel goed. Echter, naar mijn idee dus met die nachtelijke perikelen als gevolg. Die papfles krijgt hij al 3 weken niet meer, maar het 's nachts komen voor voeding blijft. Het is inmiddels zelfs zover dat hij ook nog nauwelijks de fles (met afgekolfde borstvoeding) op het kinderdagverblijf wil en ook overdag wil hij vaak niet aan de borst. Pas als hij héél moe is of 's nachts (half in slaap)dan drinkt hij bv. Momenteel slaapt hij maar 2 uur achter elkaar, of het nu dag of nacht is. Nu vraag ik me af of er door die papfles (met standaard opvolgmelk er in)een kma getriggerd kan zijn. Behalve 'n beetje eczeem op zijn hoofd en wat reflux (waar hij zelf geen last van leek te hebben)was er die eerste 5,5 maand niks aan de hand, terwijl ikzelf veel melkproducten gebruikte.

Ik heb nu bijna 2 weken geen melkproducten meer gebruikt, maar aan mijn zoontje merk ik nog niks. We zijn al naar de huisarts geweest, maar die heeft hier duidelijk geen verstand van. Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

Alle tips zijn welkom!
:: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon kma? judith79 (Gast) 10 jul 2015, 13:28
       icon kma morri 13 jul 2015, 9:17

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls