borstvoedingsforum.nl bv logo

1 jaar borstvoeding, zonder zuivel, kippenei, afgevallen

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
Hizkia89

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: 1 jaar borstvoeding, zonder zuivel, kippenei, afgevallen    Geplaatst: Ma 29 Jun, 2015 8:09 Reageer met quote

Beste Allemaal,

Ik wil heel graag weten of anderen hier ervaring mee hebben, en tips.
Ik geef nu een jaar borstvoeding, en mijn dochter heeft dus kma, maar ook kippenei allergie, zelf eten we thuis ook kosher en eten daarom geen vlees omdat het bij ons in de buurt niet kosher te verkrijgen is. Ik ben bij een mesoloog voor mijn dochter en we slikken speciale supplementen die al heel veel verbetering geven bij mijn dochter. IK wil haar echt het beste geven en dat is borstvoeding. Maar ik ben nu in een jaar 9 kilo afgevallen, en ik woog nooit zwaar. ik heb nu een bmi van 19. Het kan niet zo doorgaan mensen om me heen vragen of alles wel goed gaan enzo. De Mesoloog had gemeten dat ik suiker heel slecht kan verdragen dus ik eet ook geen geraffineerde suiker. Ik kreeg het idee bijvoeding te drinken op basis van kikkererwten en heb dat geprobeerd, ondanks dat er suiker in zit, en ik ben er echt een week goed ziek van geweest.
Ik eet nu 4 hoofd maaltijden soms wel 2x per dag warm, en bij elke maaltijd eet drink ik een smoothie met kokosmelk(vet) en fruit en havermout. Maar ontdanks dat ben ik toch weer afgevallen. Ik wil eigenlijk echt niet stoppen, ik ben wel enorm verminderd qua voedingen, maar ik vind het zo moeilijk om nee te zeggen als ze aan mijn shirt trekt. Heeft iemand aub een goed advies zodat ik dit vol kan houden.
:: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon 1 jaar borstvoeding, zonder zuivel, kippenei, afgevallen Hizkia89 29 jun 2015, 8:09
       icon dietist mama van Anna 29 jun 2015, 8:38
             icon Wellicht Lin 9 jul 2015, 9:14
       icon vis, en snacken Trix Planting BVF 9 jul 2015, 14:45

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls