borstvoedingsforum.nl bv logo

Borstvoedingsproblemen door kma?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Vorige bericht :: Volgende bericht
Lin

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: Ook    Geplaatst: Wo 17 Jun, 2015 15:09 Reageer met quote

Hier heeft het lang geduurd voordat de kma bij mijn zoon werd ontdekt(bijna 1 jaar), hij kwam echt elke 2 uur krijsend! Echt bijna niet uit te houden, en niet leuk meer! Ook ik heb vaak gedacht aan stoppen, maar kon dat niet over mijn hart verkrijgen, mijn ventje was ook te vroeg geboren en was zo verknocht aan de borst.
Ook hij spuugde veel.
Volgens mij komen ze ook zo vaak omdat ze wel de comfort aan de borst willen, en inderdaad omdat ze na het drinken minder pijn hebben(en daarna weer meer, maatja...).

Ik denk dat je een wijs besluit hebt genomen, relacteren zou een optie kunnen zijn, maar kijk ook goed naar je energie! Het is zo vermoeiend om een verdrietig kindje te hebben(Gehad)(ik weet nu hoe een niet verdrietig kindje is met nr. 2). En ik merk dat ik soms wel wat dieetfouten maak(bewust haha, want ik ben zelf diƫtist, dus weet over het algemeen vrij goed wat ik doe), en dan sla ik mezelf later voor mijn kop. De ene keer reageert mijn dochter niet, de andere keer wel... Maar soms wil ik ook gewoon even mezelf zijn:-)(en tijdens het etentje niet te hoeven zeggen dat er geen sausje bij mag, het niet in roomboter gebakken mag en zeker in de vakantie in het buitenland wil het wel eens mis gaan).

Geniet van je kindje, ik weet dat het super verdrietig is gestopt te zijn als je dat niet wilde, maar probeer te relativeren, je hebt wel het beste gegeven in de eerste weken, en je weet nu snel wat hij heeft(in tegenstelling tot mij, en ik voel me nog schuldig dat mijn zoon zijn hele eerste jaar buikpijn heeft gehad!!! En ik WIST dat er iets met hem was, maar kon er de vinger niet op leggen). Dus ook al was het niet nodig om te stoppen, het heeft je nu wel een oplossing(en een blije/slapende baby) opgeleverd!!!
Vorige bericht :: Volgende bericht
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Borstvoedingsproblemen door kma? Cassie15 (Gast) 17 jun 2015, 12:13
       icon Sterkte! sanneth 17 jun 2015, 12:26
             icon mijn ervaring morri 17 jun 2015, 14:53
                   icon Ook Lin 17 jun 2015, 15:09
                         icon hier ook Echidna 17 jun 2015, 15:14

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken