|
Vorige onderwerp
:: Volgende onderwerp
|
| Auteur |
Bericht |
Yolande
|
Onderwerp:
Volledige BV en allergische reactie
Geplaatst: Di 27 Jul, 2010 15:09
|
|
|
Ik ben vanmorgen bij de Untersuchung geweest ( soort consultatieburo in NL).
De rode hond blijkt geen rode hond maar een allergie. Ik vraag mij af waar die zo ineens vandaan komt.
Ik heb geen ander wasmiddel, zeep o.i.d en geef volledige bv, dus ook geen bijvoeding nog.
Ook ik heb niets anders gegeten.
Ik was juist zo blij dat zijn longen nog schoon klonken ( andere hadden al jong astma, maar kregen ook geen bv) en nu kweekt hij een allergie.
Heeft iemand een idee waar dat ineens vandaan zou kunnen komen of waar ik aan kan denken?
|
|
Fran
|
|
Yolande
|
Onderwerp:
cashewnoten
Geplaatst: Di 27 Jul, 2010 20:06
|
|
|
Dank je wel, Fran.
Sinds vorige week eet ik regelmatig cashewnoten, dit werd mij aangeraden omdat de bv weer zou stimuleren. Die liep nl flink terug.
Ik stop dus nu met die cashewnootjes en ga kijken wat er dan met zijn plekjes en groenige ontlasting gebeurt.
|
|
mama~van~4 LLL

|
Onderwerp:
idd stoppen
Geplaatst: Wo 28 Jul, 2010 0:51
|
|
|
met die cashewnoten, bij een tekort aan voeding is de beste remedie "vaker aanleggen". Al is dat een paar dagen om de anderhalf/2 uur.
Zitten er naast astma andere allergieen in de familie? _________________ Ann3t, mama van R0y, Yannlck, KyIian, NyIs (nog aan de bv op dieet) en BellyGIRL (ETA 02-10-2010)
Ik ben leidster bij La Leche League
www.bewustouderschap.nl om verder te kletsen over kind, gezin, allergie en ontwikkeling.
|
|
Yolande
|
Onderwerp:
Allergieen
Geplaatst: Wo 28 Jul, 2010 6:36
|
|
|
Mijn 2 oudste jongens hebben een niet allergische astma. Zij zijn niet allergisch ( eigenlijk vind ik dat vreemd, maar het is zo).
Mijn moeder had een vis- schaal- en schelpdieren allergie.
Verder met voedsel niet dat ik weet.
Ik heb wel allergieen, maar dat is op een ander vlak ( huisstofmijt, veren, en bepaalde medicijnen).
Over het teruglopen van de voeding, ik had een week of wat geleden al wat geplaatst hier, maar het wordt er niet beter op.
's avonds is het naadje met de voeding
( zie: http://www.borstvoedingsforum.nl/viewtopic.php?p=458146#458146 )
|
|
mama~van~4 LLL

|
Onderwerp:
re
Geplaatst: Wo 28 Jul, 2010 18:20
|
|
|
Yolande schreef:
's avonds is het naadje met de voeding
Dat hoor/zie je veel. Hier clusterden ze continu om de zoveel weken en konden dat gerust lange tijd volhouden savonds.
Hoe is zijn groei verder?
Als er wel allergieen in de familie zitten, op welk gebied dan ook, is het zeker aan te raden dat in de gaten te houden. Je zou eens een paar weken zonder melk, soja, ei en vis kunnen proberen, kijken of het wat opknapt.
Zou die uitslag iets met zonnecreme te maken kunnen hebben? _________________ Ann3t, mama van R0y, Yannlck, KyIian, NyIs (nog aan de bv op dieet) en BellyGIRL (ETA 02-10-2010)
Ik ben leidster bij La Leche League
www.bewustouderschap.nl om verder te kletsen over kind, gezin, allergie en ontwikkeling.
|
|
Bo-Ann
|
Onderwerp:
uiting van allergie
Geplaatst: Wo 28 Jul, 2010 10:58
|
|
|
Mijn oudste kreeg op alleen bv flinke eczeem op beide wangen. De huisarts zei: het is geen allergische reactie (kon niet ivm bv), maar een uiting van allergie. Ik hoefde geen speciaal dieet oid.
Later ontwikkelde hij astma met allergie voor een aantal dingen. De arts liet mij weten dat ze pas als ze 2 jaar zijn astma kunnen ontwikkelen. _________________ Ik heb twee kinderen: Jeff van 4 jaar en Marilyn van 9 maanden. Marilyn krijgt nog volledige bv met broodje, fruit en groente.
|
|
|
Vorige onderwerp
:: Volgende onderwerp
|