borstvoedingsforum.nl bv logo

Eventuele kma, wat wel niet eten/drinken

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
Billybob

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: Eventuele kma, wat wel niet eten/drinken    Geplaatst: Ma 26 Jul, 2010 16:30 Reageer met quote

Hallo,

Ivm met de onrust van mijn meisje en vermoeden van eventueel verborgen reflux ben ik vanmiddag met haar bij een osteopaat geweest.

Zij voelde heel veel spanning in haar buikje, en naar aanleiding van de rest van mijn verhaal dacht ze dat ze wel kon reageren op koemelk via mijn voeding.
Dit vermoeden had ik zelf ook al een beetje, na meer onrust als ik bijv. veel ijs, vla enz. had gegeten. Dus dit zou best eens kunnen kloppen.

Nu moet ik dus de koemelkproducten de komende weken laten staan en daarna hebben we weer een vervolgafspraak. De osteopaat denkt echt dat dit al veel verschil zal maken.
Nu heb ik alleen een vraagje. Volgens haar was het niet nodig om alle sporen van koemelk te laten staan, maar alleen de producten zoals, melk, kaas, yoghurt, ijs, chocola etc. Omdat de allergische reactie niet extreem is.

Nu vraag ik me af of dat verstandig is, of kan ik beter alles weglaten. En zo niet, wat kan ik dan wel eten. Boter, koekjes Enz.?

Groetjes billybob
icon Eventuele kma, wat wel niet eten/drinken Billybob 26 jul, 16:30
       icon leeftijd Billybob 26 jul, 16:36
       icon re mama~van~4 LLL 28 jul, 0:57
             icon re koemelk allergie carolaa (Gast) 30 jul, 19:09

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls