borstvoedingsforum.nl bv logo

mischien toch iets anders?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
Floorvk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: mischien toch iets anders?    Geplaatst: Vr 23 Jul, 2010 23:02 Reageer met quote

ik heb gisteren een paar vragen neergezet over een mogelijke kma van mijn dochter van 10 maanden, met foto's, met een snelle reactie van Trix.
Nu hier een dag langer over nagedacht en gesproken te hebben met vriendlief, klopt het toch niet helemaal. ik zet het even op een rij. misschien kunnen jullie hier meer van maken?

1. de enige reactie die ze heeft zijn vlekken op haar lijfje, deze blijven 1 a 2 uur zitten. ze heeft er geen last van, naar mijn idee.
2. normaal geen reactie op moedermelk op haar lijfje, nu een beetje mm gesmeerd op een huid met vlekjes, omdat moedermelk overal goed voor is (met onderstaande huidreactie).
3. geen reactie gehad op yoghurt
4. altijd reactie na tomaat
5. wel reactie na aardbei (maar 1keer geprobeerd)
6. soms reactie na buitenspelen en spelen met de hond
7. soms reactie op zonnebrand (maar misschien komt dat door mijn 'vieze' handen
8. soms reactie zonder duidelijke aanleiding (ook omdat we er tot nu toe niet heel erg op letten)
9. ze reutelt af en aan al een maand of 3, af en aan met puffer flixotide 50
10. de eerste 7 maanden helemaal niks aan de hand, nooit ziek, groeit goed
11. nooit een reactie gemerkt op huidproducten, billendoekjes, badolie, wasmiddel etc (muv zonnebrand)
12. max 4 keer een flesje kv gehad, geen reactie

ik ben wel gelijk gestopt met koemelk, en had afgesproken met de HA om na 6 weken te kijken.

maar nu weet ik het even niet. ik vraag me af of koemelk wel de boosdoener is, dit had dan toch al veel eerder moeten optreden. en als het koemelk én nog iets is, kom ik er op deze manier ook niet achter. het erachter komen is sowieso lastig aangezien ze niet dagelijks vlekjes heeft (gelukkig!)

zijn er geen testen voor baby's?

ik hoor van een kennis met goede ervaringen met een praktijk voor toegepaste kinesiologie. haar kindje was binnen 10 minuten getest. iemand hier daar ervaring mee? ben een beetje huiverig voor 'zweverig', maar als dat over 'genezing' gaat ipv over elimineren en provoceren, spreekt het me toch wel aan, in ieder geval qua 'gedoe'.

ik heb dinsdag een telefonisch consult met de huisarts om hier nog eens verder over te praten, tot dan blijf ik maar veel googleen Wink Ik vind dit echt NIET leuk, zou veel liever zelf wat hebben. Maar dat zal iedereen wel hebben als je kindje mogelijk wat heeft....

[/img]
icon mischien toch iets anders? Floorvk 23 jul, 23:02
       icon Paar vraagjes mama~van~4 LLL 24 jul, 18:44
             icon re Floorvk 24 jul, 21:46
       icon het schijnt meerzwol 25 jul, 20:00
             icon re mama~van~4 LLL 25 jul, 20:56
                   icon ook voor huidtest? Floorvk 25 jul, 21:20
                         icon Beiden mama~van~4 LLL 25 jul, 22:25

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken