borstvoedingsforum.nl bv logo

hoeveel tijd nodig om een allergeen uit de bv te krijgen?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Bericht
MariekeBink

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: hoeveel tijd nodig om een allergeen uit de bv te krijgen?    Geplaatst: Vr 23 Jul, 2010 20:30 Reageer met quote

Hoi,
wie weet hoe lang het duurt voordat een allergeen (in mijn geval koemelk) uit de bv is en dus weer 'safe' is? Mijn dochter is nl de borst gaan weigeren een week na introductie van koemelk, kreeg toen ook felle oorproblemen, maar nu na 2 weken is ze nog niet aan de borst. Ik kolf nu, maar weet niet wanneer ik haar weer de afgekolfde melk kan geven (die gaat nu door het afvoerputje omdat de oudste de 'zoete melk' niet lekker vindt..........).

bedankt alvast,
Marieke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtOnderwerp: dagen    Geplaatst: Vr 23 Jul, 2010 21:23 Reageer met quote

MariekeBink schreef:
Hoi,
wie weet hoe lang het duurt voordat een allergeen (in mijn geval koemelk) uit de bv is en dus weer 'safe' is?

Ik denk eerder aan een paar dagen dan aan weken. Volgens mij moet je melk allang weer allergeenvrij zijn.

MariekeBink

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: ik dacht ook een paar dagen    Geplaatst: Vr 23 Jul, 2010 21:27 Reageer met quote

Hoi Trix,
ik dacht zelf ook aan een paar dagen, maar wil haar niet weer opschepen met de problemen van afgelopen weken. Ik eet nu zelf zo'n 6 dagen geen koemelk meer, zij zelf bijna 3 weken.

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls