borstvoedingsforum.nl bv logo

verlate reactie?

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur :: Volgende bericht
melissa77

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: verlate reactie?    Geplaatst: Ma 19 Jul, 2010 12:31 Reageer met quote

In overleg ben ik gaan provoceren met koemelk. Eerst heb ik één theelepel melk gegeten, daar reageerde hij een heel klein beetje op, toen een dag niet en toen twee dagen een theelepel melk, daar reageerde hij helemaal niet op. Toen langzaam wat meer sporen van melk gegeten, daar reageerde hij ook helemaal niet op ( Mr. Green ). En zo steeds wat meer gaan eten tot ik zelfs weer koffiemelk gebruikte en ook daar geen reactie op gehad.

Maar nu sinds een paar dagen is Valentijn enorm onrustig, niet meer willen slapen, wel weer onrustig drinken (happen en loslaten) en soms helemaal niet meer aan de borst willen zelfs als hij verdrietig is, soms wil hij wel drinken en dan laat hij trouwens niet de hele tijd los. Hij krijgt ook nog 2x daags 90cc/120cc kunstvoeding bij (voor kindjes met kma) en vaak spuugt hij daar enorm van, maar het valt me nu op dat dat echt enorm stinkt, alsof het gegist heeft, ook zaten er gisteren wat bruine stukjes tussen)

Maar nu twijfel ik toch, hij heeft twee weken lang helemaal geen reactie gegeven op de koemelk die ik at, maar kan het zijn dat het daar nu toch door komt? Moet ik toch weer gaan stoppen met melkproducten? OF kun je zeggen dat omdat hij er tot nu toe niet op gereageert heeft dat dit wat anders moet zijn?
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon verlate reactie? melissa77 19 jul, 12:31
       icon Andere dingen mama~van~4 LLL 19 jul, 18:30

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls