|
 |
|
|
|
Vorige onderwerp
:: Volgende onderwerp
|
| Auteur |
Vorige bericht
:: Volgende bericht
|
mama~van~4 LLL

|
Onderwerp:
re
Geplaatst: Zo 18 Jul, 2010 21:42
|
|
|
Een kind kan altijd een allergie ontwikkelen. Als hij nu goed blijft reageren op soja en ei, is de kans aanwezig dat het goed blijft gaan, maar evengoed ook aanwezig om niet goed te blijven gaan.
Dat is een kwestie van afwachten.
Welke volgorde je pakt doet er niet veel toe. Als jij vermoedt dat het de melk is, zou ik die als laatste pakken. Maar wees er dan wel zeker van dat hij goed in zijn vel steekt, geen tandjes krijgt, verkouden is, inentingen heeft gehad etc. etc..
Doe het idd in een opbouwende fase, eerst 50 cc (pure sojamelk) een dag later het dubbele etc.. Ik liet na die 3 dagen alles weer weg en deed het een week later nog eens, om te kijken of er nog steeds geen reactie was.
Voor ei, eerst een half ei, dan een heel, de dag erna 2 eieren.
Succes!! _________________ Ann3t, mama van R0y, Yannlck, KyIian, NyIs (nog aan de bv op dieet) en BellyGIRL (ETA 02-10-2010)
Ik ben leidster bij La Leche League
www.bewustouderschap.nl om verder te kletsen over kind, gezin, allergie en ontwikkeling.
|
|
|
Vorige bericht
:: Volgende bericht
|
| Onderwerp |
Auteur |
Datum/Tijd |
Hoe pak ik het provoceren aan?
|
Seva |
17 jul, 15:44 |
reactie
|
Trix Planting VBN |
17 jul, 16:22 |
nog een paar vragen
|
Seva |
17 jul, 21:35 |
antwoord
|
Trix Planting VBN |
17 jul, 23:33 |
bijna
|
Seva |
17 jul, 23:37 |
reactie
|
Trix Planting VBN |
17 jul, 23:44 |
reactie
|
Seva |
17 jul, 23:48 |
re
|
mama~van~4 LLL |
18 jul, 21:42 |
re
|
Seva |
18 jul, 22:22 |
re
|
mama~van~4 LLL |
18 jul, 23:17 |
|
|
|
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
|