borstvoedingsforum.nl bv logo

spiraal en borstvoeding ervaringen

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur Bericht
laure

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtOnderwerp: spiraal en borstvoeding ervaringen    Geplaatst: Do 27 Aug, 2009 22:52 Reageer met quote

Hallo allemaal, ik wil zolang mogelijk borstvoeding geven, en gebruik geen voorbehoedsmiddelen op het moment. het liefst zou ik een spiraal willen omdat je daar niet elke dag aan hoeft te denken. Ben alleen erg bang voor terugloop van de voeding. Ik hoop dat er moeders willen reageren en hun ervaringen willen delen.
Alvast bedankt!
Pelikaan

BerichtOnderwerp: koper of mirena    Geplaatst: Vr 28 Aug, 2009 8:24 Reageer met quote

Bij koper hoef je je geen zorgen te maken. Er zou niks moeten zijn wat de bv in de weg staat.

Ze zeggen dat er bij mirena geen terugloop is. Ik heb zelf een mirena gehad. Wat een rotding. MAAR!!! m'n borstvoeding liep niet terug.

BerichtOnderwerp: mirena    Geplaatst: Vr 28 Aug, 2009 13:20 Reageer met quote

Ik heb 6 weken na de bevalling een mirena spiraaltje laten zetten en die bevalt prima.
Heb absoluut geen last gehad van verminderde melkproductie en het voordeel is dat ik niet meer ongesteld word!!

Heb de mirena ook gehad na de geboorte van onze tweede dochter en ook toen geen last gehad van verminderde melkproductie.
Heb toen nog tot en met 7 maanden Drink the good thing gegeven maar toen wou mevrouw helaas niet meer.

BerichtOnderwerp: Mirena    Geplaatst: Za 29 Aug, 2009 18:21 Reageer met quote

Ik heb als sinds de kids 3 maanden zijn een mirena. Ik heb niets gemerkt van terugloop. Het bevalt mij echt prima.
laure

BerichtOnderwerp: bedankt voor de reacties    Geplaatst: Wo 02 Sep, 2009 10:13 Reageer met quote

Ga de huisarts bellen voor een mirenaspiraal. ben benieuwt, zal wel pijn doen. Maar ja een derde spruit zien we ff nog niet zitten.

groetjes Ellen, mama van Laure twee en Faye 6mnd.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls