borstvoedingsforum.nl bv logo

Positieve borstvoedingservaringen

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Auteur ::
Trix Planting BVF

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
BerichtOnderwerp: Positieve borstvoedingservaringen    Geplaatst: Di 12 Feb, 2008 19:05

Namens mamatorist

Wil je meelezen en/of reageren dan kan dat hier

en nog zo'n vrolijk draadje:
http://www.borstvoedingsforum.nl/viewtopic.php?t=33708&highlight=genieten

Hier en hier nog meer positieve berichten over borstvoeding.

Hallo dames,

hebben jullie positieve ervaringen met borstvoeding die jullie graag met alle medelezers willen delen? Als er dan mensen zijn die voor het eerst op het forum komen,of er even doorheen zitten deze verhalen lezen kan het ze stimuleren om zelf ook Drink the good thing te gaan geven of bij twijfel toch door te gaan!

Ik begin met een hele mooie ervaring die ik pas had met mijn jongste zoon:

Mijn jongste zoon lag heerlijk languit op schoot bij me te Drink the good thing . Ineens liet hij los, trok een grote frons en pakte mijn tepel beet, kneep er even verbaasd in, draaide zijn gezicht naar me toe en schonk me een hele grote Very Happy om vervolgens weer met een hele grote hap verder te drinken. Het leek net of hij toen voor het eerst ontdekte dat die borst aan mij vast zit. Dat was zo mooi om te zien. Na de voeding heb ik hem een extra dikke hugg en Kiss gegeven!

Groetjes van Marloes

Mijn oudste heeft 5.5 maand bv gehad, mijn middelste 3.5 maand en mijn jongste nu al bijna acht maanden en we gaan nog lang niet stoppen!
::
Berichten van afgelopen:   
Onderwerp Auteur Datum/Tijd
icon Positieve borstvoedingservaringen Trix Planting BVF 12 feb 2008, 19:05

Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls